Coming soon

OMG OMG OMG! Var vad jag tänkte när jag fick se namnet på den här videon, men det visade sig vara ganska löjligt. Det är lite text som egentligen bara säger "Season four coming soon". Men det är i alla fall första materialet HBO släppt gällande säsong fyra så vitt jag vet. Jag skulle säga att videon är säker för all publik, inget avslöjas ju faktiskt, men snyggt gjord och snyggt ljud i alla fall.



Det känns fortfarande ganska långt kvar till 12 Juni då säsong fyra börjas visas i USA. Något kul är dock att Alexander Skarsgård kommer vara med i talkshows och liknande för att göra reklam för säsong fyra. Vilket dels är kul för att vi får se mer av honom, och dels så tyder det på att hans roll blir allt större.


Kommentarer
Postat av: william

jag längtar så:DDD



SV; dom var riktigt goda:D

2011-01-24 @ 20:42:40
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Åh, va kul! Jag ska hålla utkik, håll mig uppdaterad!

Kram

2011-02-04 @ 15:22:59
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0