Att njuta lite

Så, jag är helt slut, så det här blir ett kort inlägg. Idag har jag varit med några kompisar på relaxavledning. Det var avslappnande. Okej, något mer kan jag kanske berätta. De hade en underbar varm stenhäll som nog var favoriten, där bara låg vi och kände oss varma och avslappnade ett bra tag. Vi prövade även något som kallades typ... aufgussbastu? typ? En kille öste på doftsatt vatten på heta stenar och fläktade den heta luften över oss. Det var förvånandsvärt skönt, verkligen den där känslan av en våg av värme som sveper över en.

Vi pratade några gånger med en herre som berättade lite om stället också. Livet är till för njutas sa han. Vanligtvis känns det ofta bara mysko när främlingar typ lägger sig i, men han slog mig som en härlig man. Han verkade verkligen njuta av livet liksom. Han hade badat i heta bad i Japan, älskade att basta och gick uppenbarligen på relax mitt på dagen en vardag. Man får inte glömma det, man måste njuta lite då och då.

Men att vara på relax har gjort mig helt utmattad av någon anledning, så sova kanske.


Kommentarer
Postat av: Angelica G

Det var ganska underbart, jag älskade stenen ^^ Och aufguss'en var skumt nog jättehärlig, även fast jag brukar avsky för hög värme och ställen där jag inte kan andas, haha.



Får ju inte glömma ditt vackra citat heller; "Hur varmt det är (i bassängerna) beror på hur mycket de värmer upp dem" ;D Haha.

2011-01-20 @ 14:21:13
URL: http://djungelsoda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0