Är det någon skillnad?

Johanna: "Jag tycker om Mariannes, men de fastnar i tänderna..."
Jag: "Jag tycker också om marijuana."

Johanna och Angelica har precis åkt hem efter att ha varit här och tittat på True Blood med mig, vi har nu bara tre avsnitt kvar på säsong ett! Helt otroligt hur mycket man har glömt, bokens handling minns jag väl, för den har jag läst nyligen, två gånger dessutom, men det är så mycket mer med i serien som jag nästan hade glömt. Och mer Eric (det vill säga Alexanders Skarsgård) än i böckerna, så man kan inte klaga. Säsong ett är ändå den jag tycker minst om, och den tycker jag ändå om.

Resten av dagen har jag städat, i stort sett konstant, först allmänna köket och sedan lägenheten. Sugit upp alla dammråttor bakom soffan och sånt. Av någon anledning har jag faktiskt haft energi idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0