Med andra ord, Töreboda

My: "Jag är ledsen, men måste ta tåget tillbaka till hålan där själar och drömmar dör nu."

Kom precis hem från en mysig fika med My och Angelica på Pims, mitt absoluta nya favoritfik i Skövde. Eller ja, det har vart mitt nya favoritfik sedan jag och Angelica fikade där för några veckor sedan för att vara mer specifik. Fick utlopp för lite tjejgrejer som behövde få komma ut. Känns bra.

Det är dessutom inte allt jag gjort idag, innan dess var jag på träning på Friskis och Svettis. Prövade att gå på ett baspass, eftersom jag haft så svårt att hänga med på medelpassen. Och ja... på sätt och vis var det väl ganska lagom, jag hängde med bra koordinationsmässigt och det ganska ansträngande ändå. Det som var lite pinsamt var att endast en handfull deltagare var under typ 65, och dessa (förutom jag) var nog i 50 års åldern. Se det positivt, jag kände mig väldigt ung och i form eller vad man ska säga.

Känner mig nöjd med att både ha hunnit med att träna och ta en trevlig fika idag i alla fall, däremot insåg jag just att jag glömde köpa toalettpapper. Skit också.


Kommentarer
Postat av: Angelica G

"Det som var lite pinsamt var att endast en handfull deltagare var under typ 65, och dessa (förutom jag) var nog i 50 års åldern."

Hahahaha :D Jag tror baspasset skulle vara lagom för mig också, pinsamt nog...



Och Mys citat vad GULD :D Så jävla sant ^^

2011-02-07 @ 18:52:43
URL: http://djungelsoda.wordpress.com
Postat av: annely

skit är inte bra när man glömt toapappret :P

2011-02-07 @ 20:12:21
Postat av: Jasmine

Jag tränar också på Friskis & Svettis. Visst är det många som är äldre än mig, men här i Göteborg är det ganska många som är i medelåldern... och några unga studenter runt 20-25 år.



Kram

2011-02-09 @ 15:50:09
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0