Promenad i Snesslinge

Passade på att ta en promand i Snesslinge (det vill säga hemma hemma) idag. Det var kallt, massvis med snö och jag halkade till varannan meter, men mysigt ändå. Var duktig och tog lite bilder också, så får ni se lite hur det ser ur här hemma.









Inte så illa, fast det är mindre kul när man stått och väntat på bussen i en halvtimme bara för inse att den är inställd igen, eller är otroligt sugen på godis och det är en mil in till närmsta samhälle. Fast ska inte klaga, är glad att jag växte upp på landet men är väldigt nöjd med att bo i stan numera. På tal om stan, nu ska vi åka in till Uppsala och äta middag hos min morbor.


Kommentarer
Postat av: Fia

Fiiint ^^

2011-02-18 @ 18:05:34
Postat av: Angelica G

Det ser grymt mysigt ut! Får mig att sakna barndomen i Halna :)

2011-02-18 @ 20:46:37
URL: http://djungelsoda.wordpress.com
Postat av: Jasmine

Fina bilder; den tredje älskar jag!

Kram

2011-02-20 @ 21:38:38
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0