To be or not to be

Känner mig lite insnöad på gamla svartvita filmer just nu, och idag råkade jag snubbla över To be of not to be från 1942 som gick på ettan. Allmänt mysig och charmig med en härlig humor. Ska nog försöka hålla koll på ettan oftare, verkar som de visar lite mysiga gamla filmer då och då. För övrigt gör det mig av någon anledning lite deppig att alla dessa härliga skådespelare är döda, eller åtminstone otroligt gamla, trots att det är ganska självklart... Här är en liten teaser trailer som egentligen inte säger ett skvatt om filmen men är rätt mysig ändå.



Nu blir det att laga mat, det vill säga ställa en den färdiga laxpuddingen i ugnen i 45 minuter, och sen packa, för imorogn ska jag fara hem hem.


Kommentarer
Postat av: Josse

Åker du någonsin via Stockholm eller har går tåget direkt till Uppsala?

2011-02-16 @ 18:04:52
URL: http://theinc.blogg.se/
Postat av: My

Åh jag såg också den idag! :D Himla rolig. ^^

2011-02-16 @ 21:39:33
URL: http://mewsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0