Powerstrip

Powerstripinstruktör: "Vi måste våga ta på oss själva, annars kommer ingen annan att göra det!"

Nu har jag äntligen varit på Powerstrip som jag tänkt på, och pratat om att jag ska pröva på i flera veckor, tillsammans med Johanna, Fia och Tessan. Och vad var det egentligen? En form av lite småsexig dansträning får man väl säga, jag blev då svettig i alla fall. Som vanligt sög min koordination så det var inte helt enkelt att hänga med, speciellt inte i slutet när vi skulle köra hela koreografin och jag bara blev tröttare och tröttare, hjärnan slutade helt att fungera och jag fokuserade på att bara typ... inte stå mitt i rummet och se dum ut.

Men min ambition är att gå dit åtminstone några gånger till, för om jag lyckas hänga med bättre kan det nog bli riktigt kul, och kan man den är det en riktigt snygg dans dessutom. Men nej, man tar inte av sig några kläder, som tur var.


Kommentarer
Postat av: Fia

Det var skitkul ju :) Tycker absolut att du ska dit fler gånger ^^ Tänkte försöka med det jag med :P

2011-02-01 @ 20:30:58
Postat av: Jasmine

Låter kul! Jag skulle vilja testa på. :)

Kram

2011-02-05 @ 16:32:48
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0