Några filmklassiker

Trots att jag faktiskt hade tänkt ta med mig kameran lyckades jag inte ta en enda bild, men vi hade i alla fall kul igår kväll. Dessutom blev det en lång kväll, kom hem halv fem imorse, så är ordentligt trött och seg idag, men är ganska skönt att ha en sådan dag. För övrigt skedde det ett McDonalds mirakel igår, Annelie, Ålänningen och jag mer eller mindre tappade bort varandra, men sen så sprang vi in i varandra på McDonalds. Det går inte att kämpa emot det, förr eller senare hamnar ALLA på McDonalds.

Jag  tog i alla fall en promenad med Annelie och hennes mysiga hund. Passade även på att hämta ut filmerna jag beställde för ett tag sedan.



Så nu tror jag att jag ska ta och titta på Matrix, spelar ingen roll att jag sett den massa gånger, den är ett mästerverk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0