Med en turban på huvudet

Nu sitter jag här med håret i turban och ansiktmask (älska skämma bort mig själv). Jag hade tänkt bjuda på en bild av detta, men kom fram till att jag mest såg ut som en idiot. I alla fall ska vi hänga lite hos Annelie ikväll och sen gå ut på krogen, så jag jobbar på min "naturliga skönhet" liksom.

För övrigt sa de just på TV att den tredje äckligaste platsen i världen är studentkorridorer. Vad trevligt, vilken tur att vi ska få egna kök så rent officiellt kommer jag inte bo i studentkorridor längre.

Nu ska måla naglarna, ha en bra lördagskväll.


Kommentarer
Postat av: Anki

Hahaha illa...men de förvånar mig inte! ha så kul i kväll:-)

2011-02-12 @ 16:58:03
Postat av: Jasmine

Hoppas att kvällen blev trevlig!

Kram

2011-02-13 @ 11:03:18
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0