Happy Hump Day!

Jag har just upptäckt ett nytt fenomen som jag varit helt omedveten om hela mitt liv, hump day! Efter att ha gjort lite efterforskningar insåg jag visserligen att hump day inte riktigt anspelade på det som jag först trodde... men ändå. Det är alltså onsdagen som i USA ibland kallas hump day eftersom det är "toppen" på arbetsveckan, som man måste ta sig över, sen är man inne på slutet av arbetsveckan.

Sen kan man alltid tolka som man vill, en grupp tillägnad Alexander Skarsgård som finns på facebook brukar skriva "Happy hump day!" och lägga ut allmänt porriga bilder på tidigare nämna Skarsgård... Som sagt, man kan tolka som man vill.

Från och med nu ska jag börja fira detta. Så... Happy Hump Day på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0