En lite annorlunda dröm

Andra dagen i rad nu som mitt mobilalarm inte väcker mig när jag vill, vilket inte känns så bra. Det är väl ingen panik så länge det är helg, men imorgon börjar skolan igen. För övrigt hade jag en väldigt spännande dröm inatt. Drömmer ofta om att jag är gravid och blir fast med ett litet barn, och har ångest över att jag bundit fast mig för livet liksom. Inatt däremot, drömde jag att jag födde en fågel av något slag och tänkte att "Vad bra, de är man inte lika fast vid som ett barn i alla fall".

Kommer att tänka på fågel Kevin från filmen Upp.



Som vanligt blir jag otroligt lättad när jag vaknar och inser att jag inte är gravid, trots att det bara var en fågel. Verkar som jag har någon djup rotad rädsla för att bli gravid, trots att jag aldrig varit i riskzonen, alltid varit noggrann med sånt.

Dagens schema innehåller  för övrigt Dans Fuego på Friskis och Svettis, och titta lite på True Blood med Angelica efter det. Och ta tag i lite skolgrejer.


Kommentarer
Postat av: Angelica G

Haha, vad tusan! Jag drömde att min mormor var gravid inatt xD Undrar vad det Betyder att drömma om graviditeter...?

2011-02-27 @ 14:44:22
URL: http://djungelsoda.wordpress.com
Postat av: Angelica G

Läste lite om det, att drömma om graviditet ska tydligen betyda att man står inför en positiv förändring av nåt slag, att något nytt i ens liv är på väg att "födas". Och fåglar brukar ju symbolisera frihet, så en befriande förändring på g, typ..? =)

2011-02-27 @ 14:53:18
URL: http://djungelsoda.wordpress.com
Postat av: Jasmine

Läskigt att drömma att man är gravid. o.O



Åh, Dans Fuego är roligt. Det var dock länge sedan jag var på ett sånt pass.



Jag saknar att se True Blood. Kollade nyss upp att tredje säsongen inte kommer att sändas på tv förrens efter sommaren... Suck. =/



Kram

2011-02-27 @ 16:29:25
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: My

Måste bara säga att jag ÄLSKAR Kevin! Vill ha en sån fågel! <3 Kärlek.

2011-02-27 @ 19:14:37
URL: http://mewsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0