Breakdown?

Nu är det kört, nu har jag brytit ihop fullständigt, varför säger jag detta? Jo, för när jag var och handlade med några vänner idag och skulle betala hittade jag inte mitt bankkort, fick panik och bad en av vännerna att lägga ut pengar så länge. Oroligt undrar jag vad jag kan ha gjort av kortet när kassörskan säger... "Glöm inte kortet!". Det visar sig att jag satt kortet i kortläsaren, sen glömt att jag satt i det, börjat leta i plånboken och fått panik när jag inte hittad det.

Jag antar att jag har för mycket att tänka på just nu om man säger så. Ikväll ska jag undvika att tänka och gå på exotisk 3D bio med klasskompisar istället, Trassel heter filmen. Förresten har jag en ordentlig träningvärk idag, i nacken, möjligtvis påspätt av att jag sov konstigt, vet inte riktigt, weird är det i alla fall. Kanske får börja göra situps med magen istället för nacken.


Kommentarer
Postat av: Angelica G

Om det är någon tröst så har det hänt mig också ;) Tankspridd är bara förnamnet... Går bra så länge man inte springer därifrån utan kortet :)

Trassel vill jag också se, du får tala om ifall den var bra ^^

2011-02-08 @ 14:24:49
URL: http://djungelsoda.wordpress.com
Postat av: Jasmine

Usch, jag känner paniken bara genom att läsa inlägget. Vilken tur att det inte var någon större fara.

Kram

2011-02-11 @ 15:41:56
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0