Favoritleksaken

En viss liten pälsboll såg till att jag inte kunde sova inatt, för lagom i tid till att jag ville sova fick hon tydligen en massa överskottsenergi. Hon upptäckte en ny lek, kasta sig över vilken den del av jourmatte som råkar befinna sig utanför täcket. Så trots att det var jättevarmt låg jag verkligen och gömde mig under täcket, ändå har jag rivmärken idag. När hon till slut ville sova ville hon göra det typ... runt min hals, vilket inte gjorde det lättare att sova.

Kanske borde man försöka aktivera henne mer om dagen, så köpte några leksaker idag. Hon hittade snabbt en favorit, en liten blå luddig mus.



Har även, både för hennes och min skull, försökt klippa klorna lite idag, och lyckades rätt bra tror jag. Sally (som katthemmet kallar henne) har även mumsat i sig lite blötmat idag, som hon nog tyckte var roligare än torrfodret hon fick med från katthemmet.



Kommentarer
Postat av: Angelica G

Men guuud vad söt, JAG VILL HA HENNE!~ ^^

2011-08-31 @ 16:30:27
URL: http://djungelsoda.wordpress.com
Postat av: Jasmine

Haha, så söt. :) <3

Kram

2011-08-31 @ 17:28:17
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0