Ett fynd från Göteborg

I torsdags sov hela familjen över i lilla lägenheten, men det gick faktiskt riktigt bra. Det slutade visserligen att jag fick sova på en madrass på golvet, men lyckades göra en rätt mysig hörna åt mig. Igår åkte mamma och pappa vidare till Jönköping och Emmy åkte på en shoppingrunda i Göteborg. Nu tänkte jag visa upp det största fyndet av alla...



Kommer ni ihåg att jag berättade att man gjort en serie med serietidningar baserade på True Blood karraktärerna? Men att den inte gick att beställa till Sverige? De hade den på SF-bokhandeln i Göteborg! Så jag är nu en stolt ägare av första volymen med tidningar. Får tacka bloggen truebloods som tipsade mig om att det nog fanns att få tag på där. Har inte läst den ännu, bara bläddrat lite, men är helt försälskad. På SF-bokhandeln såg jag dessutom en hel bok om Dr Horrible's sing along blog som jag gärna hade köpt om jag haft mer pengar. Synd att man inte är där oftare, SF-bokhandeln är full av skatter. Killen i kassan frågade om jag inte ville köpa en True Blood också, en dryck som ser ut precis som den från serien, men istället innehåller blodapelsinjuice.

Nu ska jag visa Emmy runt i Skövde, och ikväll blir det I am number four på bio.


Kommentarer
Postat av: Annely

Jag har bara varit i den i Stockholm. Jag spenderade nog mer än två timmar i den där butiken. Love it! Synd att frakten är så dyr om man beställer på nätet (eller var det förr iallafall)

2011-04-16 @ 15:24:14
URL: http://annely.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Vilket fynd - va kul! :)

Kram

2011-04-16 @ 22:25:42
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0