Oanade helande krafter

Jag har varit lite nere hela dagen tror jag, tog en promenad i kylan och mörkret (men istället för att gå på eftermiddags friskis och svettis gick jag helt enkelt fram och tillbaka till friskis och svettisbyggnaden) och när jag kom hem kände jag mest för att stirra in i väggen. Göra ingenting.

På promenaden köpte jag även glass (chocolat chip muffin smak) och hallon. Och vet ni vad, glass, hallon, och fem avsnitt i raken av Gossip Girl har oanade helande krafter. Kyla, mörker och likgiltighet rann av mig. Känns bra, nu ska jag ta och sova. Och på onsdag är det dags att åka hem till östhammar.

Pip på er! :-P

Kommentarer
Postat av: Djungelsoda

Du får säga till om du nån gång vill ha promenadsällskap, eller bara sällskap i största allmänhet :O I'll be there!

2010-10-26 @ 00:58:35
URL: http://djungelsoda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0