Näst sista avsnittet!

Jag tittade just på näst sista avsnittet av true blood, vilket betyder att nästa avsnitt kommer vara det sista! På typ jätte länge! Och det är så spännande! Och jag vill ha mer!

Jag har förutsett att denna dag kommer komma... men jag trodde inte att det var dags än! Jag vill ju ha mer! Den enda trösten är att nästa säsong av vampire diaries börjar imorgon, men det är inte samma sak... kanske ska ta och titta runt lite nätet och hitta en annan serie att bli besatt av. Eller så ägnar jag fritiden av att klippa ut bilder från true blood och bygga ett altare tillägnat serien.



För övrigt kom just A hit, och trots att han förvarnade mig om att jag skulle komma, pratade med mig i telefonen, och jag tittade på dörren, blev jag fortfarande asrädd och skrek när han kom in.

Det är inte lätt överraska mig inte, nej, nej.

Pip på er! :-P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Supernatural är en bra serie ;)

2010-10-13 @ 23:14:42
Postat av: Angelica

Jag secondar ovanstående! :) Har bara sett största delen av första och andra säsongen av Supernatural, men jag tyckte personligen den påminde mycket om True Blood till "stilen". Rekommenderas! ^^

2010-10-14 @ 22:06:05
URL: http://djungelsoda.wordpress.com
Postat av: Jasmine

True Blood är bra. Jag ser fram emot att få se tredje säsongen nu i vinter. :)

Kram

2010-10-15 @ 12:24:54
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0