Helt random

Jag postade visserligen ett inlägg för typ 10 sekunder sedan och borde gå och lägga mig men måste bara få dela med mig av en upplevelse.

Jag loggade ut från blogg.se och då får man fram en lista över uppmärksammade inlägg utvalda av redaktionen. Jag får se ett som heter "höftpiercing", blir lite nyfiken och klickar, efter ungefär 10 sekunder på sidan inser jag att jag träffat personen ifråga på krogen, kommer ihåg att hon tyckte att min älvtatuering likande mig. Hur random var inte det? Tydligen är hennes blogg rätt stor i Uppsala. Skitcoolt var det i alla fall, ytterligare ett bevis på att världen är liten.

Pip på er! :-P

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Haha, spännande! Världen är som du säger ibland väldigt liten. I andra stunder kan den dock kännas alldeles för stor.

Kram

2010-10-20 @ 10:22:59
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0