Håller tummarna

Igår försökte jag göra en omelett, det gick åt helvete. Idag gjorde jag pastagratäng med kyckling, så nu tycker jag att alla håller tummarna för att jag inte får salmonella. Det var första gången jag tillagade kyckling från basics.

Förutom det så har jag haft fullt upp idag, städat allrummet, tvättat, handlat, pluggat. Har inte haft en ledig stund på hela dagen förän klockan åtta typ, och lika bra det, för sofföverdraget var också i tvätten så hade ingenstans att sitta ändå.

Pip på er! :-)

Kommentarer
Postat av: Sara

Nej jag skickade den till din gamla adress. hm. du kanske inte har varit hemma sen dess iofs :P

2010-10-11 @ 09:27:10
URL: http://tornfagel.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Omelett är ju gott, synd att den inte blev så lyckad.

Hoppas att det går bättre med pastagratängen.

Kram

2010-10-11 @ 14:58:16
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0