Get reday to scream

Ikväll ska det bli skräckfilmskväll med A, Robin, Angelica och lite folk. Ska bli kul, länge sedan jag tittade på skräckfilm, om man inte räknar the invasion som jag såg i torsdags. Vet inte riktigt vilka filmer vi ska se, men tror bland annat seven och kanske the fourth kind. Någon som sett the fourth kind? Har hört att den ska vara jävligt obehaglig, som tur var finns det många händer att krama sönder, och i värsta fall kan man ju hålla för ögonen.

Vi människor verkar uppenbarligen tycka om att bli skrämda, en del av oss i alla fall, vi tittar på skräckfilm, spelar läskiga spel, men och går i spökhus och liknande. Fast själv tror jag att vi endast tycker om att bli skrämda så länge vi innerst inne vet att det är säkert.

För övrigt så lyckades jag åka gratis till Töreboda från skövde igår, biljetterna i automaten var slut så chansade och tänka sig, så länge man inte erbjuder sig att visa biljett så ber de inte om det, trots att de kollade min kompis som satt brevid mig. Haha.

Ha en bra ikväll allesamman, pip på er! :-P

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vilken tur du hade som fick åka gratis! (A)

Kram

2010-10-23 @ 19:51:47
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Svar: Choklad och Delikatessfestivalen var verkligen en rolig upplevelse! Du får besöka den nästa år - antingen i Stockholm eller i Göteborg (kanske finns den också någon annanstans). :)

Jag har inte heller någon självbehärskning, när det kommer till choklad. ;P



Kram

2010-10-24 @ 20:11:41
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0