Fable tar fram nörden inom mig

Skapar härmed en liten kategori som heter Nörden kikar fram, där jag tänkt berätta om den lilla nörden i mig. På senaste tiden har jag nämligen spelat en hel TV-spel, lite nördigt kan man säga. De började med att jag blev helt beroende av Fable 2, ett helt underbart spel. Så underbart att det första jag gjorde när jag spelat klart det var att springa ner till games och förhandsboka Fable 3 som kommer ut 29:de. Det var dessutom det första spelet jag faktiskt spelade klart, bara för att det är så mys.

Men tills dess då? Jag prövade på Assassin's Creed, men i ärligheten namn... jag står inte ut med det! Första gången jag spelade tyckte jag bara att det var krånligt, men tänkte att man måste försöka komma in i det, och idag gick det lite bättre, men nej, sen sket det sig helt, jag sitter fast och skiter nu i det hela. Tänker helt enkelt fortsätta spela Fable 2 tills trean kommer ut.

Så, det var lite om nörden inom mig! Pip på er! :-P

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Nördar är så söta. >.<



Svar: Donuten smakade mumsigt! <3

Gott med kärleksmums, det var längre sedan jag åt det. Och chokladbollar är aldrig fel.



Kram

2010-10-08 @ 14:33:48
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Svar: Ja, P.S I love You är en ledsam film. Men jag tycker om den - trots alla tårar som den frambringar.



Kram

2010-10-10 @ 20:34:08
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Sara

Hejhej kära Sanna! Jag tänkte bara kolla så att du fått brevet som jag skickade för typ, några veckor sen? INGEN press att du ska vara snabbt alltså, är ju själv sämst på det och förstår om du är upptagen med skolan, men tänkte bara kolla för säkerhets skull :) puss och kram

2010-10-10 @ 22:56:35
URL: http://tornfagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0