Död tills mörkret faller

Ingen kan väl ha missat att jag är mer eller mindre besatt av True blood, och eftersom jag redan sett alla inspelade avsnitt, så har jag nu köpt första boken i serien. i de flesta fall säger man ju att boken är bättre än filmen/serien så måste väl pröva. Gillar det än så länge, som man kan vänta sig får man en annan syn på karraktärerna.



Förutom denna så köpta jag även en bok som heter "Fallen" när jag var på akademibokhandeln. Det stod något om fallna ängar och omöjlig kärlek, ni vet, min grej liksom. Bad guys och förbjuden kärlek, läser allt med de orden ungefär. När jag var i bokaffären såg jag även hur det formligen exploderat av vampyrböcker, och till viss del även annan fantasy på senaste tiden. Hittade till och en serie som verkar likna Gossip Girl, fast med vampyrer istället. Galet. Jag minns dagarna på biblioteket i Östhammar där jag stod vid min lilla fantasy hylla längst in, en enda hylla fanns det, i typ Ikea Billy hylla, och jag hade läst minst halva.

För övrigt verkar det som om blogg.se till slut skaffat en funktion som gör att man kan välja exakt när inläggen ska publiceras, perfekt för mig som ibland vill skriva tusen inlägg på en gång, och ibland inte vill skriva alls. Testar det nu och ser om det funkar.

Pip på er! :-P

Kommentarer
Postat av: Sara

Det hemska med böckerna tycker jag är sexet! Det blir liksom lite väääl. Kanske är jag som är pryd^^ hoppas du gillar dem! vad var det för serie som liknar gossip girl men med vampyrer? lät spännande^^

2010-10-26 @ 09:06:54
URL: http://tornfagel.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Jag funderar på att läsa böckerna, men än så länge har jag inte fått rumpan ur vagnen.



Kram

2010-10-28 @ 17:38:45
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0