Besatt?

Jag kan ha råkat sitta den senaste halvtimmen och sparat bilder på Sookie och Eric från True blood, för att sedan använda dem som skrivbordsbakgrund och ta bort allt på skrivbordet så att det ska synas bättre. Såg just sista avsnittet av True blood, säsong 3. Tänkte skriva om något annat, men jag är liksom helt inne i det här. Tror jag hittat min favorit scen från hela säsong tre, det är inget av värde avslöjas egentligen, det mer fångar true blood andan, men om ni inte vill se något överhuvudtaget från säsong tre, titta inte.



Jag blir helt... bara... AAAAAAAHHHH!

Pip på er! :-P

Kommentarer
Postat av: Angelica G

Waah! Jag borde se till att se klart säsong 3 nån gång så jag slipper bli spoilad av folk hela tiden :P Kom av mig typ 2-3 eps in i tredje säsongen :S Det är lite "wtf?" för det är ju en jääävla bra serie... <3 :D

2010-10-19 @ 00:56:06
URL: http://djungelsoda.wordpress.com
Postat av: Annely

Jag har tänkt flera gånger att börja se True Blood men som med mycket annat så kommer jag aldrig riktigt till skott :P



...och besattheten känner jag igen. Jag är blir lätt besatt av saker själv ;D



hmmmm....kanske bäst att hålla sig borta från True Blood

2010-10-19 @ 14:52:42
Postat av: Jasmine

Säsong 3 av True Blood kommer på tv i vinter. Jag väntar tills dess.



Kram

2010-10-19 @ 22:56:37
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0