Behöver myskväll

Efter en varm lång dusch och en ansiktsmask mår jag bättre, elaka tandläkare kommer ju faktiskt inte förstöra hela mitt liv, och trots att rycka tandsten är grymt obehagligt så är det övergående.

Så, våga vägra dåligt humör och ha myskväll istället! Hanna ska komma över och så blir det idol, typ första gången jag tittar den här säsongen men deltagarna verkar bra.

Hoppas ni har en bra kväll!

Pip på er! :-P


Dagens citat:

A:
"Åh, min lilla sötnos..."
Jag: "Du pratar om bilen eller hur?"

Det gjorde han.

Kommentarer
Postat av: Josse

Svar: Nej, jag tycker inte heller att du ska vägra om det får drastiska konsekvenser du inte vill leva med, såklart. Och klokt med myskväll!

2010-10-15 @ 23:20:07
URL: http://theinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0