Bara en liten tupplur...

Insåg tidigare idag att det inte fanns en chans att jag skulle kunna hålla mig vaken och läsa om jag inte sov lite först (låg vaken hur länge som helst igår utan att kunna sov, som tur fanns A där med mig när jag dessutom fick för mig att jag hörde massa konstiga ljud).

Ställde klockan så att jag skulle sova i en halvtimme, det hade varit en fin idé om jag inte struntat i när alarmet ringde och somnat om istället. Och Gud vad skönt det vara att sova, hade nog helst inte gått upp alls.

Men så funkar ju tyvärr inte världen. Ikväll blir det för övrigt Paradise hotell parceremoni och säsongsstart av Vampire Diaries.



Pip på er! :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0