Ladies night

Nu är tjejkvällen över, men roligt hade vi. Det började med förfestspelet, och jag hoppas verkligen inte att det finns människor som faktiskt spelar detta spel seriöst, eftersom det verkade som om förfesten då skulle bli ganska kort innan folk började däcka, eller åtminstone bli för fulla för att komma in på krogen efteråt. Vi gjorde en liten... fri tolkning av spelet kan man säga, inget gott kommer ur att hetsdricka, och jag föredrar att inte ramla i trappan på vägen hem.





Man måste bara älska den röda ryamattan... jätte mysig. Sen blev det ett sångspel, ena laget börjrar sjunga på en låt vars text står på ett kort, om det andra kan fortsätta när de tystnat, får man poäng. Trots en stark insats förlorade visserligen mitt lag, men jag är nöjd ändå. Dessutom fick ju det  andra laget alla lätta låtar, typ... kanske... Inte så överraskande, var det mer eller mindre Hannas favoritspel, man kan nästan se det på bilden till och med, dvs, min suddiga mobilbild. Annelie ser mest chockad ut.





Efter att halva gänget gått hem, och lite mer alkohol så blev det även lite "Jag har aldrig..." med de modiga som var kvar. Sånt är alltid intressant. Något annat kul var Ankis toalett, eftersom hon bor i samma sorts lägenhet som jag, var den likadan som min, vilket var ganska förvirrande. Kändes som jag kom hem så fort jag gick in i toaletten. Praktiskt, om man nu skulle få hemlängtan och inte orkade gå tre trappor hem.

Idag känns världens betydligt mer grå och kall, men kanske åker till Töreboda ikväll, trots allt är det helg. Tack för en trevlig kväll tjejer!

Pip på er! :-P

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Låter som en mysig kväll. ^^,

Kram

2010-11-21 @ 22:20:48
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0