Vem är fadern?

På senaste tiden har jag drömt att jag är gravid ganska ofta, ett par gånger i alla fall. Det börjar vanligtvis med att jag tycker att det är fantastisk, sen inser jag att mitt liv är över och att det är mitt livs värsta misstag, sen vaknar jag lättad och är extra noga med att svälja mina p-piller. Det är inget fel med att skaffa barn, men i mitt fall, so not ready. Hursomhelst, det är faktiskt inte det som är poängen med mitt inlägg, poängen var att jag berättade detta för två olika personer igår och vet ni vad dessa två personer då antar?

Att det i min dröm var Alexander Skarsgårds barn jag var gravid med.

Detta skrämmer mig nästan lite. Okej, jag tycker om Skarsgård, det vet båda dessa personer, men inte ens i mina vildaste drömmar skulle jag få för mig att drömma om att föda hans barn, det passerar på något sätt en gräns till något galet känner jag lite. Dessutom skulle jag nog aldrig kunna se på ett true blood avsnitt på samma sätt igen, det skulle vara förstört.

För övrigt skulle våra barn bli galet långa (jag hoppas innerligt att alla förstår att det var ett medvetet skämt).

Pip på er! :-P

Kommentarer
Postat av: ELINA

sv: AAAAAW du är nog gravid sanna!! :D



Det är hjortar och jag hittade dem i skogen! xD

2010-11-17 @ 20:13:06
URL: http://meullerphoto.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, vilket sött inlägg! Vems barn var det du födde i drömmen, då? :]



Sv: Osten var tyvärr inte så god som jag hade hoppats. Men jag har lyckligtvis världens bästa pojkvän, som botar det mesta :}

2010-11-17 @ 20:27:02
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0