Sovmorgon

Mitt sovande verkar ha spårat ut lite på sistone, jag verkar kunna sova vart som helst och hur mycket som helst. Jag måste ALLTID ställa ett alarm, även om jag är ledig för annars skulle jag väl sova hela dagen. Idag hade jag ställt ett alarm på elva, vilket jag tycker är en lagom tid att gå upp om man är ledig och inte måste vara någonstans. Gick jag upp elva? Inte alls. Jag snoozade några gånger, sen stängde jag av alarmet. När vakande jag? Halv två. Helt galet i min värld. Förutom de få gånger jag festat till typ sex på morgonen och vaknat vid typ tre så har jag vaknat senast ett typ, och det har endast hänt ett fåtal gånger.

Visst var jag uppe till tre, men det är inte så hemsk länge ändå, inte länge nog för att sova till halvt två. Som tur var behöver jag faktiskt inte gå upp förrän typ halv tio imorgon så det gör inget att jag kanske inte kan lägga mig så tidigt ikväll, men med tanke på att jag numera verkar kunna lägga mig ner och sova var och hursomhelst så spelar det kanske ingen roll.

Nej, nu går jag till ICA och handlar lite frukt eller något, lite vitaminer kanske piggar upp mig.


Kommentarer
Postat av: elina

lite frukt, eller lite choklad.. (A)

2010-11-08 @ 20:24:06
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0