Ödet vill inte att jag ska till tandläkaren

Tanken var att jag skulle till tandläkaren imorgon för att ta bort tandsten, jag övervägde att avboka tiden för jag har egentligen en föreläsning, men så tänkte jag att nej, det är inte en så viktig föreläsning och jag borde verkligen se till att få det här gjort.

Men så idag hade jag ett missat samtal och en röstmeddelande från folktandvården, tydligen är han jag skulle gå till sjuk så jag har fått en ny tid i december. Jag är både glad och samtidigt lite störd. Mest glad, men det hade ju varit skönt att få det överstökat. Men vem är jag att säga emot? Det är helt klart ödets sätt att säga att jag inte borde gå till tandläkaren.

Ikväll har jag för övrigt lockat hit A, vi ska laga tacos och ha myskväll, för det känns som länge sedan jag hade det faktiskt. Under hela förmiddagen har jag lyckats vara otroligt oeffektiv som vanligt, men lyckades läsa ett kapitel i skolboken, resten av tiden gick mest åt att skissa på en tankekarta till min nya fanfiction om Eric och Sookie från True blood. Kan jag skriva fanfiction till Harry Potter och Twilight, varför inte trueblood? Älskar att ta makten så det går som jag vill.


Kommentarer
Postat av: Annely

Fanfiction är grymt kul! Men eftersom jag är manga/anime-nörd så tittar jag mer på fan-art med mina favvo-karaktärer, men det frambringar samma sorts känslor :)

2010-11-03 @ 19:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0