Inte på topp idag

Känner mig inte på topp idag. Skolan känns trasslig, jag vet inte om jag kan åka hem i helgen, jag har ont i huvudet, det är kallt...

Med tanke på ovanstående, ingen överraskning att jag har världens sockersug, men det finns inget sött i hela lägenheten typ. Men eftersom som det är mer eller mindre snöstorm ute vägrar jag handla. Vilket kommer bli ett problem i vinter känner jag, det är typ första snön och jag har redan slut på mjölk och ost (och saker som innehåller socker), eftersom jag vägrar gå längre sträckor i snön.

Gossip Girl, te och mackor hade en viss läkningskraft men effekten börjar gå ur. Tror jag ska titta på lite Trueblood fanvideos, och gå och lägga mig helt enkelt. För övrigt har jag tittat på en massa bilder på kattungar idag också på blocket, en sådan skulle jag behöva.


Kommentarer
Postat av: Eli

Såklart man inte känner sig på topp, är ju fan en helvmeter snö eller nått ute! wäääää



kraaamis :)

2010-11-10 @ 07:01:48
URL: http://meullerphoto.blogg.se/
Postat av: E

duuu, hur får du vit färg runt om alla inlägg, och ljusblått där du skriver? :o

2010-11-10 @ 07:02:32
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0