Bästa spotifyreklamen

Jag kom just på vad som skulle vara bästa spotifyreklamen ever (det är säkert flera av er där ute som tänkt något liknande, eller jag har gjort det ett par gånger i alla fall). Killen som brukar göra reklam för spotify premium skulle helt enkelt kunna avbryta musiken för att göra en massa jobbiga ljud en stund, och sedan säga något i stil med "Vill ni slippa mig? Skaffa spotify premium!". I längden folk kanske skulle folk kanske skita helt i spotify, vilket inte vore så bra, men ändå.

För övrigt var jag just på väg att springa ut genom dörren för att möta upp några klasskamrater, när telefonen ringde, en av tidigare nämnda klasskamrater som undrar vad jag gör. Påväg ut såklart, sa jag, innan hon uppmärksammade mig på att vi skulle mötas 18.30, inte 17.30, smart där sanna, läs hela sms:et nästa gång. Så nu sitter jag här i en timme till helt enkelt.



Kommentarer
Postat av: annely

Vi skyller på att jag har taskig handstil ;P

2010-11-06 @ 18:24:26
URL: http://ninja.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0