Allt är inte solsken och rosor

Låt mig vara ärlig, helgen har varit skit (trots att jag fått träffa roliga människor), jag har drabbats av divere sjukdomsaktiga grejer och fått dåliga nyheter hemifrån, bland annat har en bekant som en gång i tiden var en del av min närmaste vänskapskrets gått bort. Men imorgon börjar en ny vecka, och nu måste jag försöka starta om. Illa nog att inte ha rört en kursbok eller något som helst skolrelaterat på tre dagar. Magen är fortfarande inte helt okej, men hoppas att den också kan tänka sig att börja om på nytt nu och ge mig en ny chans, inte för att jag vet vad jag egentligen gjort för fel för att den ska behandla mig på detta sätt.

En dag i pjyamas utan att ens gå ut i korridoren var kanske vad jag behövde, för nu tror jag att jag känner mig piggare och tror det blir skola imorgon. Idag har jag mest pendlat mellan sängen och datorn, mellan att titta på TV, hänga på trueblood sidor och titta på Paradise hotel. Inte har jag firat första advent heller, har inte ens en ljusstake. Inte oroa er inte, ska köpa ljusstake och en julstjärna i veckan.

Snart kommer det ut ett roligt inlägg om något jag hittade på en true blood sida, ville inte blanda ihop det med mitt gnäll om helgen, men kände att det behövdes skrivas ändå.


Kommentarer
Postat av: Josse

Jag tänkte lite att det kunde vara lite sisådär, men ville inte tjata på dig om du faktiskt tagit det väldigt bra. Beklagar hur som helst :/

2010-11-29 @ 15:11:20
URL: http://theinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0