En lång dag

Jag luktar svett just nu, men jag ska duscha, jag lovar.

Det har varit en äckligt lång dag, först årets första golfrunda på Väddö GK, sen Stockholm och sen hem, kom hem för en timme sedan ungefär, klockan tio. På vägen hem började jag fundera lite över det här med att flytta hemifrån, det är bara några månader kvar innan jag flyttar, det är verkligen inte lång tid men det har alltid verkat som att det där med att flytta hemifrån är lååångt borta. Kan jag se mig själv bo ensam? Inte direkt, även om jag verkligen vill flytta börjar jag bli nervös. Trots allt är det en sådär 30 mil hemifrån jag ska flytta dessutom. Det händer på riktigt nu. Visst kan jag försöka förbereda mig för det, men det är inte förrän det faktiskt händer som jag kan veta hur det blir liksom. Har alltid bara tänkt på alla fördelarna, sjävständighet, frihet, få bo i centrum och nära min pojkvän, en ny start. Men egentligen, är det inte ganska skönt att bo hemma och veta att det alltid finns någon annan som håller koll liksom och ordnar allt i slutändan.

Det är lite läskigt... men det ska bli spännande ^^

Pip på er! :-)


Dagens citat:

Pappa (efter att ha slagit bort en tio bollar i skogen): "Nu spelar jag på en DAMBOLL"
Jag: "Jag med!"

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Flytten kommer att gå bra. Glad för din skull. :)

Kram

2010-06-01 @ 07:57:53
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0