Ett manligt fenomen

Idag har jag ett väldigt viktigt fenomen att ta upp, men först vill jag bara beklaga mig över att det inte längre går något True Blood på onsdagar, slut för säsongen. Då jag inte fått veckans dos lider jag av lite abstinens. Då får man istället trösta sig med vampire diaries, vampire diaries har visserligen ingen Alexander Skarsgård, men de har faktiskt en Ian Somerhalder som spelar Damon, the bad guy, såklart. Ian kommer idag använder som exempel på fenomenet jag vill tala om.

Nämligen killars höftben, eller vad det nu är, V:et. Det är bäst att jag visar er bilden och sen förklarar.



Det är så otroligt porrigt med byxor som är lågt skurna att man ser de där benen, det där V:et. Bara jag som skulle bli helt generad och verkligen försöka att inte titta? Det är både otroligt sexigt och nästan lite äckligt på något sätt. På Ian är det sexigt men... jag vet inte jag, det skulle verka anständigare att gå omkring i kalsonger. Det känns så naket, det där V:et är liksom inte en del av benen, snarare underlivet. Öhm... kan man säga underlivet om män? Bara för att retas tror jag att jag gör det. Porr är vad det är i alla fall, och sexigt som in i helvete.

Nu börjar vampire diaries, pip på er! :-)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

True blood är en serie som ligger mig varmt om hjärtat. <3



Höftben = Mummma! Men de behöver inte synas så tydligt. Det räcker med att veta att det finns något snyggt där under. Så kan man njuta av det vackra senare på kvällen. :P



Svar: Du har nog rätt. Lyckas man med skolgången på gymnasiet, ska man vara nöjd och inte se det som ett misslyckande. Det känns dock tråkigt att jag inte har kommit in i klassen...



Kram

2010-05-28 @ 13:20:28
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0