Uppdatering

Ja, det var länge sedan mina vänner... men ni vet hur det blir, eller jag vet hur jag blir snarare, om jag inte bloggat på sådär 1 vecka har jag ganska svårt att komma tillbaka till det, det blir för mycket jag vill säga men inte orkar. Senaste veckan då jag haft lust att blogga så har jag inte haft något internet, vilket också varit ett problem. Sen har det nog varit lika bra att jag inte bloggat vissa dagar, skulle bara blivit deppigt dravvel. Har man ingen lust kan man lika bra skita i det.

Nu släpper vi det där. Jag har i alla fall en ny dator nu, hurrah! Solen skiner och jag... känner mig visserligen inte på topp, men tänker å andra sidan inte låta mig dras ner av all skit. Jag skiter i skiten just nu. Dessutom, dagarna går, snart kommer studenten, snart kommer sommaren, och snart blir allt bättre tror jag.

Så, vad händer? Imorgon ska mamma tatuera sig, jag ska med som moraliskt stöd, på onsdag är det SP07's studentskiva, blir nog helt okej. På fredag är det en till. Sen plugga i helgen till naturprovet, sen skola mån-ons, och sen, sen... då får jag egentligen åka till A! Kommer inte att ha träffats på fyra veckor *längta ihjäl sig*.

Så, det var en uppdatering, lägger förhoppningsvis ut bild på mammas tatuering imorgon, en golfspelare ska det bli.

Pip på er! :-)


Dagens citat:

Pappa: "Vi är ett fredsbervarande land! Vi krigar för freden! Vi dödar alla så blir det fred!"

(Pappa är en oändlig källa full av citat...)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Känn ingen press att blogga. Gör det, för att du tycker det är kul!



Haha, härligt citat! xD

Kram

2010-05-03 @ 11:36:11
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: JOSSE

En oändlig källa kan aldrig bli full.

2010-05-13 @ 11:16:14
URL: http://theinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0