Turen har vänt

Lyckad helg kan vi inleda med. Krogkvällen igår blev lyckad, Tess och jag åkte in ensamma och hoppades på det bästa, och där vi satt ensamma vid ett bord fick vi syn på två killar som satt ensamma vid ett annat bord, den ena med en underlig ölflaska som var alldeles kort och tjock med en väldigt liten öppning. I ölen fanns dock en limeskiva... bara jag som undrar hur den kom dit? Så vi gick dit och frågade helt enkelt, isbrytare nr one liksom. Visade sig visserligen inte vara svårare än att den hade pressats ner.

Men vi hade tur ändå, för Christian och Johannes som de hette visade sig vara riktigt trevliga och Christian jobbade på att försöka vara annorlunda och ställa konstiga frågor, blev kul. Dessutom ska han ha en eloge för att han var en singel kille som fortsatte vara lika trevlig och intresserad även efter han fick reda på att jag var i ett seriöst förhållande, och för att han gav järnet på dansgolvet. Dessutom har han mitt nummer så... potentiell ny vän? :-)

På tal om dansgolvet finns de killar som man inte uppskattar lika mycket, de som tränger sig på lite för mycket... vilket en redan upptagen flicka inte uppskattar, så jag smet ivägen till fristaden på tjejtoaletten. Men inget ont som inte har något gott med sig, det ledde istället till att jag träffade på några tjejer som tyckte jag såg ensam ut, pratade lite med dom, och även med någon kille som kallade mig rödtott. I efterhand fick jag reda på att även bloggaren Kissie hade varit på samma krog, och särskilt stor är den inte, så ja... lite kul hade det varit att se henne, jag är inget fan direkt men hon är ju en sort för sig i alla fall. Och ja... kan vara kul att se tvättäkta silikon bröst på nära håll?

Vi tog oss i alla fall hem, sov i Tessans underbart mjuka säng och åkte hem idag. Idag då? Jo idag fick jag reda på att jag har fått ett sommarjobb, hos mitt första handsval dessutom, kontorshuset i Östhammar. I April ska vi mötas och diskutera arbetstider och liknande. PENGAR!!!

Pip på er! :-)


Dagen citat:

Tess:
"Svep resten av vinet nu!"
Jag: "Man kan inte svepa vin, man sippar!"
Tess: "Okej, sippa, sippa, sippa!"

Kommentarer
Postat av: Josse

"jag är inget fan direkt men hon är ju en sort för sig i alla fall. Och ja... kan vara kul att se tvättäkta silikon bröst på nära håll?" STOPPA PRESSARA; Sanna har skaffat attityd! Jag blev just ditt största fan, kompiz.

Och grattis så mycket till jobbet. :)

2010-03-22 @ 09:11:53
URL: http://theinc.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Grattis till sommarjobbet! :D

Kram

2010-03-22 @ 10:15:39
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0