Shopaholic

På senaste tiden har jag blivit lite mer besatt av att handla, speciellt kläder. Tror att det har att göra med att jag har hittat en ny stil som jag känner mig så mycket mer bekväm i. Dessutom verkar modet numera gynna mig lite bättre. Dessutom har jag öppnat mig för lite fler färger, men tro nu inget, jag menar typ... grå, beige, och mörk blå... förutom endast rött och svart. Fast när jag har varit ute på stan har jag inte hittat riktigt vad jag velat ha... och nu när jag hade tråkigt gick jag in på nelly för att se vad det var för sida, och har hittat en massa mysiga tröjor som jag kan se mig själva springa omkring i tillsammans med ett par leggins i sommar... Tyvärr så sparar jag ju pengar till Peace and Love biljetter jag ska köpa så fort jag får nästa månads studiebidrag, och då försvinner ju alla pengar... tur att jag ska jobba lite på påsklovet.

I NEED MONEY!


Pip på er! :-)


Dagens citat:

Jag: "Aooooooo aooooooo voufff vouff!"
Syrran: "Auuuuue Auuuuuuuuuuue!"

Med andra ord, syrran och jag ylar/skäller för att hämnas på vår hund Billy som blivit skällig och gnällig på gamla dagar.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Alltid kul när man tycker om det som säljs i affärerna. :)



Kram

2010-03-26 @ 11:48:40
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: sofia schöön

jag brukar alltid bli typ deprimerad när vårmodet/höstmodet kommer, det är alltid så mycket fint och jag har inte råd... :S

2010-03-28 @ 13:10:09
URL: http://sofiazim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0