Riktiga brev

De senaste timmarna har jag spenderat med att skriva lite handskrivna brev. Jag tillhör en av de (få?) människorna som fortfarande har riktiga brevvänner. Jo, det är lite tidskrävande att sitta och skriva handskrivna brev, men så är de också väldigt mysiga att få eftersom de är så personliga. Ganska intressant sätt att lära känna människor, åtminstone jag tycker att det är ganska lätt att uttrycka sig i ett brev, man kan fundera över vad det är man vill säga liksom. Det känns i alla fall som om jag känner mina brevvvänner ganska bra och att jag kan berätta i stort sett vadsomhelst för dem. Om de nu kan läsa min handstil vill säga.



Jag har hittat mina nuvarande brevvänner på brevweb som är en sida för människor som vill skaffa brevvänner, man kan skriva en annons eller svara på andras, låter lite töntigt det där med annonser jag vet, men har man tur så funkar det och man hittar någon härlig människa.

Pip på er! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0