Nu är det mycket!

Som rubriken säger, nu händer det mycket på en gång! Midsommar är över, den firades med A och vänner vid ett torp utanför Töreboda där vi även sov över. Var lyckat, blev lite öl, lite drinkar och träffade två härliga tjejer som dessutom bjöd på Tequila. Lite sanning och konka blev det också, men... mer än så behöver nog inte sägas i bloggen. Det ända som var lite misslyckat var att vi inte hade någon midsommarstång och att jag inte orkade plocka sju sorters blommor... plockade däremot två och la under kudden, drömde tyvärr inget.

Men nu är det så att imorgon drar jag till Peace and Love! Har lite panik, har jag verkligen packat allt? Har jag inte glömt något jätteviktigt? Känns som det, men får gå upp tidigt imorgon och fundera mera på det, måste hinna sova så man orkar med imorgon också! Kommer bli musik och härliga människor morgon till kväll!

Pip på er! :-)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Kul med festival! Hoppas att det blir lyckat!

Kram

2010-06-30 @ 10:00:31
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Fia

Midsommar var skitkul, vi måste dricka Tequila fler gånger!

Ha så roligt på Peace & Love ^^

2010-06-30 @ 12:00:25
Postat av: Jasmine

Svar: Va roligt för Melissa! Hennes musik är bra och bör verkligen uppmuntras mer. Hoppas att hon blir större nu, efter att ha spelat på Peace and Love. :)

Kram

2010-07-06 @ 19:45:13
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0