Ett nytt datorvirus?

Satt precis och tittade på min dator när jag hörde ett pysande ljud som långsamt blev högre och högre. Jag hade ingen musik igång så först trodde jag att jag kanske råkat gå in på någon websida som hade någon musik i bakgrunden. Ljudet fortsatte bara att bli högre, som om något snart skulle sprängas och jag började bli lite rädd nu faktiskt, ryggade typ bak från datorn. ser jag att mamma ställd fram strykjärnet som håller på och att värmas upp, och under tiden pyser det och har sig.

Jag kände mig ganska dum, pip på er! :-)


Dagens citat:

Mamma: "Åh Emmy, det MÅSTE vara du som har plockat blommor till mig!"
Syrran: "Ehm... nej...?"
Jag (som plockat blommorna): "Tack för den mamma..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0