Ansvar kommer med åldern, eller?

Fick inte vara hemma och ta det lugnt länge efter Italien direkt, i tisdags åkte jag till A i Töreboda. Har haft ett par riktigt mysiga och soliga dagar här. Bland annat har vi spelat minigolf, och jag vann som vanligt. A har visserligen börjat bli bättre men... än så länge regerar jag fortfarande.

Snart ska vi antagligen ta oss till en kompis och baka bullar, senare blir det pizza. A ville absolut ha pizza till frukost, men jag sa att han inte fick och därför vägrar han nu äta något alls innan han får pizza. Och så säger de att man blir ansvarigare och mognare med åldern... A är två år äldre än mig. Fast det är faktiskt lite synd om honom idag, vi har varit på begravning idag, eller gick dit och lämnade lite blommor i alla fall.

Pip på er! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0