Lägenhetskontrakt

Nu händer det mycket på en gång igen! För två dagar sedan fick jag antagningsbesked, högskolan i Skövde blir det. Personal, organisation och ledarskap heter programmet jag ska gå. För två dagar sedan anmälde jag även intresse för en lägenhet, idag fick jag hem ett lägenhetskontrakt. Den första augusti får jag tillträde till en studentlägenhet i Skövde. Visst är det galet?

Dessutom tröttnade jag på att se alla andra köpa nya fina mobiler på jobbet, så jag har köpt en androidmobil med halebop abonnemang. Jag vet att min gamla inte förtjänade att kallas gammal, men den var i enklaste laget, dessutom kändes det lika bra att passa på nu när jag tänkte skaffa abonnemang. Om jag mot förmodan har någon tekniknörd bland läsarna, tipsa om bra android apps!

Det kanske blivit lite för mycket, för just nu har jag ganska ordentligt ont i huvudet... men annars känns det bra, och helt otroligt spännande alltsammans!

Pip på er!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Grattis till att du kom in i Skövde! Och stort grattis till lägenheten. Va roligt för dig. :D

Kram

2010-07-14 @ 22:04:44
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Eli

Jag ska också flytta

2010-07-16 @ 22:01:11
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen. ;)

2010-08-05 @ 23:44:38
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0