Radikalt?

Jag är lite sugen på att göra undantag på det här mer dagens citat, tror att jag skulle skriva oftare, kortare, spontanare inlägg om jag inte alltid var tvungen att ha citat. Citaten utgår inte helt, är bara inte alltid med.

Just nu skulle jag bara vilja skriva att jag är hemskt trött, har varit det sedan jag kom hem efter ca 1,5 h på gymmet och borde för allas bästa gå och lägga mig. Borde startas en fond som samlade pengar till forskningen för att uppfinna någon form av teleportör som kan teleportera en människa till sängen, och gärna se till att tänderna blir borstade, pjymasen åker på, p-pillerna blir tagna, och tatueringen insmörjd på vägen. En dusch vore inte heller fel.

Jag vill också säga tummen upp till att Gudrun Skyman (vet att det där är felstavat, men som jag sa, jag är trött) som är med i Let's Dance. Något smartase hade sagt att det gjorde att man kunde tvivla på hennes trovärdighet som politiker. Screw that. Fler politiker borde komma ner från sina höga hästar och involvera sig i lite gammal hederlig folkunderhållning, våga göra bort sig lite och inte ta sig själv på så jävla stort allvar.

Oj, vad arg jag låter. Det är jag inte.

Pip och godnatt på er! :-)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Jag håller helt med dig. Det skulle vara kul om politiker och andra högt uppsatta personer tog del av ett normalt liv. På så sätt visar de att de också är människor, precis som alla andra här på jorden. :)



Svar: Tack för din kommentar. :) Jag delar din åsikt.



Kram

2010-01-16 @ 17:03:27
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Hur många läsare har du per dag? (a) Det skulle vara kul att veta. :)



Kram

2010-01-16 @ 17:04:48
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0