2010

Ja, nu är det verkligen 2010. Jag orkar faktiskt inte bry mig direkt, det börjar redan kännas som om 2010 är det gamla vanliga liksom, inget speciellt. Tror inte jag orkar skriva så mycket om nyår. Nyår var väl okej, inge höjdare direkt. A och jag hade ingen plan från början, den vi kom på sprack och det blev mest en massa omkringfarande. Men det var en dålig dag för mig med så, kan väl ha med det att göra. Jag tror jag lägger det bakom mig.

Min brevvän frågade mig, vad var det bästa och sämsta med 2009, och ja... jag vet inte riktigt jag.

Tanken var att jag nu skulle skriva ett svar på detta, men... nej jag vet verkligen inte faktiskt. Vi gör såhär istället.


Nya saker jag gjort 2009 (som jag alltså inte gjort innan):

  • Tatuerat mig
  • Druckit öl för att det var gott (eller i alla fall inte för att bli påverkad)
  • Varit på lan (bara en sådär sex timmar och jag spelade faktiskt inte mot någon men... ändå)
  • Varit på krogen
  • Betalat fakturor
  • Köpt en säng som inte är en våningssäng
  • Sett Britney Spears live
  • Blivit beroende av en dokusåpa
  • Kysst/hånglat med en tjej
  • Dansat på en kryssning
  • Köpt egen alkohol, helt lagligt

Okej, det där var typ det bästa jag kom på, så det får duga. Måste försöka posta inlägget nu, har nog skrivit på det de tre senaste dagarna ungefär, och det är verkligen inte en långt inlägg! Ha ett bra nytt år, och ett bra liv!

Pip på er! :-)


Dagens citat:

Tessie: "Vi slet det i stycken mer långsamt och lidelsefullt."
Jag: "Ah... ni kör på den stilen... vi var ju... pang på rödbetan, hårt och aggressivet och när det var över låg vi helt utslagna..."
Tessie: "Ja vi är ju mer utdragna och passionerade vi."
Jag: "Ja, inget fel med något av det egentligen, allt är beroende på vad man råkar känna för liksom."


Jag vet allt vad ni tänker på era snuskiga människor! Men vi råkar faktiskt prata om julgransplundring, eller mest specifikt om att krossa och äta pepparkakshus :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0