Uppochner

Som jag tidigare sagt försöker jag att inte vara för personlig i bloggen, och det håller jag fast vid.

Låt oss bara säga att allt har känts lite bergochdalbana den senaste tiden. Så fort allt känns bra så kommer något och så känns allt besvärligt igen.



Men det ordnar sig nog. Som tur var finns det snälla människor som bryr sig och idag ska jag bara vara hemma, ta det lugnt, och försöka se till att hitta lite balans igen. Kanske har det bara varit för mycket på senaste tiden. Det är synd att jag missar en chans att vara i Töreboda med mysiga människor, men bara vara hemma är vad jag behöver just nu. Har farit runt så mycket på senaste tiden.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vi saknar en Sanna! Du får ta och pallra dig hit nån gång, när du orkar :) Hoppas att allt känns bättre snart.

2010-12-04 @ 17:08:43
URL: http://djungelsoda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0