Julkänsla

Det här gick inte så bra. Jag hade planerat att ta en massa fina bilder på Liseberg att visa er här på bloggen. Jag tog med kameran hem till A kvällen före, jag tog med den i bilen till Göteborg, och sen glömde jag den där, i bilen. Men jag skulle kunna ta kort med mobilen tänkte jag, men så insåg jag att jag tappat bort mobilen (återfunnen nu dock). Jag fick i alla fall A att ta en bild på mig när vi var där med hans mobil, och den blev faktiskt jättebra. Han skickade den till mig med mms, men nu hittar jag inget sätt att få över den till datorn. Det är som om universum försöker säga åt mig att jag inte borde lägga ut några bilder från jul på Lisebergbesöket. Det var i alla fall jättemysigt, men lite jobbigt att det i stort sett var omöjligt att bara ta en mysig ficka och sitta ner en stund för det var så mycket folk överallt. Lite jobbigt var det också att jag frös så mycket om fötterna att det verkligen gjorde ont till slut, men i övrigt så frös jag faktiskt inte.

Så här skulle det kunna se ut om jag tagit några egna kort, tyvärr hittade jag denna på google.



Det bästa var nästan all mat och godsaker som fanns, jag drack varm choklad med pepparkaka, åt kanderat äpple med strössel, kanderade mandlar, och pita bröd med renskav, sallad och dressing. Synd som sagt att det inte fanns någonstans där man kunde sitta ner i lugn och ro och njuta av det som sagt.

Nu har jag i alla fall julkänsla i kroppen, och imorgon åker jag och A upp till Östhammar för att fira jul. Se nu till att äta pepparkakor och klä granar och annat juligt!


Kommentarer
Postat av: Robin

Jag fullkomligt älskar att du särskriver "jättebra", "Lisebergsbesöket", "jättemysigt" & "pitabröd" men skriver varm choklad ihop. xD Det gjorde min kväll!

2010-12-20 @ 00:21:13
Postat av: Jasmine

Jag var också på Jul på Liseberg detta år. Så himla mysigt! Jag och Rickard hade dock turen att folk inte stod i röven på oss. xD

Riktigt mysigt saom sagt och himla gott att äta chokladbanan och minidonuts! >.<



Kramar

2010-12-23 @ 19:54:46
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0