The Guild

Så, vad har uttråkade jag gjort större delen av kvällen? Tittat på The Guild! The Guild är en underbar serie om några onlinespelare som finns på youtube, började titta på den för länge sedan, men det har kommit en ny säsong så det var dags att börja titta ikapp. Varje avsnitt är drygt fem minuter, så det var inte så svårt. I alla fall är den jätte kul, speciellt eftersom jag råkar ha en pojkvän som är som hämtad ur denna serie, tror till och med att han är guildledare för sitt guild för tillfället. I alla fall, är ni lite nördiga och vill få er ett gott skratt så lägger jag upp första avsnittet. Serien blir bara bättre och bättre enligt mig, och mer påkostad. Rekommenderas högt! Titta! Pinsamt nog är nog A mest lik Bladezz. Fast å andra sidan känner jag mig lite som Codex, huvudpersonen ibland. Tur att jag hållt mig borta från onlinespel, nästan i alla fall.



Och det blir bara bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0