The G-strategy

Dags för en liten ny rolig True blood nyhet. Denna gång handlar det om Ryan Kwanten, som i serien spelar Jason, som visserligen börjar mogna, men hans primära mål har ändå varit att springa omkring och se snygg ut, fånga tjejer, sådana saker.

Tänka sig, nu har mannen bakom karraktären tydligen skivit en bok, vad för bok? Något som tydligen ska vara en sexhjälpsbok och kallas "The G-strategy". Lite kul tycker jag. Här är en kort intervju med Ryan om tidigare nämnda bok. Jag antar att han tränat mycket, och tagit anteckningar under tiden. Duktig pojke.



Inte min smak, men han har det där klassiska snygga får man väl erkänna. Personligen tycker jag att hans karraktär är mest söt, lite förvirrad och hamnar i knipor hela tiden, men vill bara gott.

Det fanns mer jag ville skriva idag, men jag är alldeles för trött för det, se ya later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0