Övergiven?

Hm... Känns ju inte helt okej att jag övergivit bloggen lite de senaste dagarna, bottnar nog framför allt i att jag tagit upp ett rollspel på den sidan där jag träffade A. Exakt hur dett rollspel fungerar är allmänt jobbigt att förklara och har man inte upplevt det har folk en ovana att ändå inte fatta grejen, så jag håller mig till att säga att det är textbaserat rollspel där det handlar om att skapa en karraktär, spela den, och interagera med andras karraktärer. Det tar egentligen inte upp jätte mycket tid, då man skriver på sitt meddelande i kanske tjugo minuter, och sedan måste vänta på svar i kanske tjugo minuter, men det har lisom tagit upp mitt huvud.

För mig är detta fullt av massa härliga minnen och nostalgi, jag som sagt träffade A där och har hänt så mycket allmänt galna saker med mina karraktärer över åren. Funderar på när jag kan ha börjat med det, men vet verkligen inte. Det började med att jag sökte runt på webben efter roliga spel ett sommarlov när jag hade tråkigt i alla fall.

Så nu vet ni, men förutom det har jag shoppat och sett på bra filmer, och imorgon är det nyårsafton. Än så länge känner jag mig egentligen inte jättetaggad, snarare lat och gammal, typ helst av allt sitta hemma i soffan, men vi får försöka råda bot på det.



Kommentarer
Postat av: Kall3m0n

*jättemycket, *karaktär

2010-12-31 @ 01:28:10
Postat av: Fia

Släng dig på tåget och kom hit och fira nyår med oss! ^^

2010-12-31 @ 11:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0