Fellowship of the sun

Så, häromdagen tipade jag om Jessica babyvamps blogg, och nu tänkte jag tipsa om något liknande jag hittat. Mer... störande bara. Hursomhelst tycker jag att det är helt otroligt att HBO (verkar i alla fall vara de som skapar sidor som dessa eftersom de riktiga skådespelarna medverkar) lägger ner tid på sån här.

Dagens tips är alltså Fellowship of the suns's hemsida. Jessicas blogg skulle föreställa en tonårsblogg så även om den kändes äkta var den inte speciellt avancerad, denna däremot är riktigt imponerande tycker jag. Det finns till och med en packlista för vad man ska ha med sig om man åker på ett fellowship of the sun läger.



Det som är störande med denna sida tycker jag är att Fellowship of the sun är i serien egentligen inget annat än rasister, så att de ska ha en egen hemsida är... intressant. De kan inte ha såå stor uppriktig publik, vem orkar sitta och titta på serien och bara hata vampyrerna? Lite jobbigt. Men sidan är rätt underhållande, det finns videor med Sarah och Steve när de reflekterar över samhället, så kallade "reflections of light" som är riktigt kul.

Om ni går in och tittar, tryck även på logga in knappen så får man se lite dagboksanteckningar från en "soldier of the sun" samt fler videor, dessa mest på vampyrer som som attackerar människor och annat som bevisar hur onda de är och någon från träningen tror jag, som sagt, detaljrikt är vad det är.

Så ja, känner man för det kan man alltid besöka deras hemsida. Det är väldigt... stepford wifes. Hoppas jag har några läsare som är intresserade av True blood, annars måste den här bloggen börja bli riktigt tråkig.


Kommentarer
Postat av: En liten bildblogg av Felicia Karlström

True blood är såå bra! :)

2010-12-14 @ 10:04:59
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0