Det var väl helt enkelt fårens tur

På msn:s hemsida hade de ett nyhetsinslag som hette "Veckan i bilder" som jag tittade igenom lite snabbt, hittar den här bilden med texten "Några får står och hänger på en snötäckt äng i Olching väster om München".



Bara jag som tänker... hände det verkligen inget viktigare under veckan? Hur tänkte man? "Nä, vi tar den där bilen på får som står och hänger". Jag antar att det kanske är en nyhet för maan inte brukar ha snö i München? Eller för att någon stackare lämnat fåren ute? Eller vad är grejen liksom? Jag har ingen aning, men vad roligt för fåren, nu får de sina 15 minuter i rampljuset.

Jag, ska gå och lägga mig. Och för övrigt så fick jag de första riktiga julkänslorna idag när jag var hos Robin på adventsfika och lyssnade på julmusik. Snart är det jul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0